fredag 18. april 2008

Dag 248

18/4 - 08

13.00: 1 liten pose Snack a Jack's
16.00: 1 PBrundstykke m/ mager leverpostei
19.00: Stekt mager kjøttpølse m/ champignong, løk, hvitløk og vårløk
22.00: En stor neve bringebær (usukkret)

Helt kurant dag!
Egentlig gått overraskende bra i dag. Jeg var fysen på noe klokken 22.00, akkurat når jeg skulle spise, og frosne bringebær i microen i 1 minutt er deilig søtt og sunt.
Og nå skal vi straks ut og gå tur. Livet er egentlig herlig :D
Men i morgen kommer TO utfordringer:
1: Trene med Ken. Jeg har gått fra å bare grue meg til å glede meg mer og mer etterhvert som jeg har vendt meg til tanken.
2: I morgen skal det samles masse mennesker og drikke øl, og jeg er invitert. Jeg skal bli med (det er til og med mulig det blir hjemme hos oss), men jeg skal IKKE drikke alkohol. Gruer meg litt, men jeg gleder meg også! Alltid koselig med kjentfolk, og jeg skal vise at jeg ikke har noe problem med å ikke drikke. Det er jo bare å bestemme seg for det!
Nei, det skal gå strålende i morgen. Det har jeg bestemt meg for.
Og så blir det spennende å se resultatet på tirsdag ;)

Ingen kommentarer: