torsdag 17. april 2008

Dag 247

17/4 - 08

07.00: 1 stort knekkebrød m/ sunn leverpostei
10.00: Stekt pillet kylling, fullkornspasta, mais og agurk
13.00: 3 selleristenger
16.00: Stekt pillet kylling, 1 lite grovt rundstykke og en stor bit agurk
19.00: 1 liten pose Snack a Jack's
22.00: 1 stort knekkebrød m/ sunn leverpostei

Vettu, jeg føler at jeg er flink! Jeg er stolt! Det var deilig å komme tilbake fra joggetur i dag, det varfaktisk litt enklere enn på tirsdag, men det er noe et par grunner til det: 1: Jeg avsluttet litt lettere i dag enn tirsdag (med flatt og ikke oppoverbakke:P ) og 2: jeg hadde bedre kontroll på pusten i dag. Det er utrolig hva lunge-sykepleie kan brukes til! *knis* Pluss 30 minutters gange i dag (til og fra skolen pluss 10 minutter til kafeen), så jeg har fylt opp kvota mi i dag. Flinke damen!
Og så maten, da. Nok proteiner, litt fett (bare sunt fett, stekte kyllingen i olivenolje, kyllingleverpostei, og fjærkrefett generelt, som er sunnere enn storfe-fett) og sunne karbohydrater i form av fullkornspasta og supergrove knekkebrød.
Jeg gjør en veldig fornuftig ting i forhold til lunch, har jeg funnet ut. Jeg har en fast Tupperware jeg bruker til lunchen, og det er ikke plass til så mye i den, så det blir et strålende lite måltid av det. Utmerket!
Ellers har jeg ikke store tingene å melde. Jo, forresten! Jeg fikk på meg en bukse str. 42 i dag! Noe som vi si at jeg har gått ned to hele buksestørrelser! Buksa satt ikke noe pent, men jeg fikk den igjen, og det var en svart enkel linbukse, så jeg kjøpte den. Det er bare snakk om 4 eller 5 kilo før jeg får den på, så jeg bråbestemte meg for i butikken at den skal være et mål. Så når jeg har holdt på med dette i tre uker kommer buksa til å passe :D Yippi!
Livet er egentlig herlig ;)

Ingen kommentarer: