onsdag 16. april 2008

Dag 246

16/4 - 08

07.00: 1 kokt egg
10.00: 2 store knekkebrød m/ agurk og 2 kokte egg
13.00: 3 selleristenger
16.00: ca 100 gram bringebær (usukkra, selvsagt)
(jeg sov fra 17.00 til 22.00)
23.00: 2 fiskekaker og 2 kokte egg

Helt strålende dag! Jeg syntes jeg er veldig flink til å holde meg unna karbohydrater; Eneste karbohydratene jeg fikk i meg i dag var knekkebrødene, og det er faktisk helt greit, noen gram om dagen er helt greit.
Ellers har dagen egentlig gått veldig bra. Skole i dag, og jeg gikk til og fra båten, noe som er 30 minutters gange, som planlagt. Når jeg kom hjem hadde jeg litt lyst på noe godt, så jeg puttet frosne bringebær i et glass kald Sprite Zero, og det var en sunn og god måltidserstatning. Sove på dagen er jo kanskje ikke det sunneste som finnes i forhold til det å holde forbrenninga oppe, men jeg var desperat etter å få meg litt søvn grunnet lite søvn de siste nettene. Jeg er kronisk sånn :P
Nå sitter jeg i senga og skal legge meg igjen, og jeg vet at jeg har laget klart matpakker til i morgen, og at jeg har vært flink og sunn i dag, og det er en så deilig følelse! Jeg er flink :D

Og siden jeg først er i senga, så vet jeg om en ting til som forbrenner masse kalorier... ;)

Ingen kommentarer: