tirsdag 15. april 2008

Dag 245

15/4 - 08

07.00: 1 liten pose Snack a Jack's
10.00: Matpakke: Rå blomkål, soltørka tomat, 2 fiskekaker, fullkornsris og cheddar
13.00: 1 liten pose Snack a Jack's
16.00: 3 store seleristenger
19.00: Stekt strimlet svinefileet m/ løk, hvitløk, vårløk og champignon-panne

I dag har jeg gått frem og tilbake til båten, som jeg planla. Kjipt å ikke kunne slappe av på vei til skolen, men det er en helt grei tur, som er på 30 minutter totalt (fram og tilbake til båten). Kanskje det er sol i morgen? Da går nok turen betydelig enklere. Og så, etter en laaaaang treningsdiskusjon med Ken, bestemte jeg meg for å jogge i kveld i stedet for i morgen, så jeg får en hviledag i mellom øktene. Så jogging i dag, på torsdag, og på lørdag, samt en treningsøkt hvor Ken skal presse meg ordentlig på lørdag.
Noe jeg egentlig både gleder og gruer meg til. Jeg gleder meg til å presse meg selv litt når det kommer til styrke, til å finne ut hvor mye jeg egentlig klarer, mens Ken guider meg gjennom det på best mulig måte, jeg aner jo egentlig ikke noe om styrketrening selv... Men jeg gruer meg til å jogge sammen med han. Han er GODT trent og takler så vanvittig mye mer enn meg, så jeg føler det blir en form for blottlegging av meg selv, i forhold til hvor lite flink jeg har vært med meg selv. Jeg er flau over meg selv, tror jeg. Jeg er ikke helt komfortabel med det, men dette er en typisk situasjon hvor jeg trenger å bare hoppe i det, og bruke han som den ressursen han er. Tror ikke jeg vet om noen som kan eller TØR å presse meg litt, av en eller annen grunn :S

Uansett: Jeg er fornøyd med dagen i dag. Jeg har spist fornuftig, pakket og spist matpakker, spist sunn middag (uten saus!!!), og ikke spist noe etter klokken 19.00. Og med det fysiske på toppen? Jeg er stolt, kjenner jeg! Selv om jeg sliter litt med humøret om dagen på grunn av min egen fysiske situasjon, så har dette vært en strålende start på min 'friske start'.

Det spennende nå er å se hvor støl jeg er i leggene i morgen tidlig :P

Ingen kommentarer: